У грудні кияни вийшли на вулиці з яскравими гаслами, висловлюючи своє невдоволення видатками з міського бюджету на 2024 рік. Серед слоганів були такі, як "Віталік – дай на Mavic", "Парки за донати – дрони за місцевий бюджет" та "Хочу живих друзів, а не міст, побудованих на їхній крові".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПротест був спрямований на зменшення бездумної витрати коштів та їх перерозподіл на користь підтримки ЗСУ.
Щоб зрозуміти, наскільки обґрунтовані вимоги активістів, команда журналістів із різних регіонів України вирішила проаналізувати, як саме місцева влада витрачає бюджетні кошти.
Особливу увагу вони приділили видаткам на рекламу та висвітлення діяльності міської влади.
У Запоріжжі, наприклад, міська рада виділяє кошти на рекламні послуги прямо на своїх засіданнях. Міська цільова програма підтримки засобів масової інформації місцевого значення, зокрема "Муніципальної телевізійної мережі", становить 27,6 млн грн на 2022-2024 роки.
Проте лише 1,2% загальної суми доходів бюджету передбачено на підтримку ЗСУ, Нацгвардії та інших збройних формувань.
Під тиском активістів запорізького громадського руху міські депутати виділили ще 100 млн грн на ЗСУ під час обговорення бюджету-2024. В результаті загальні витрати на рекламу скоротилися з 27,6 млн. до 18 млн. грн.
У Полтаві місцева влада витратила близько 240 тис. грн із бюджету громади на свій піар.
На Рівненщині Департамент цифрової трансформації та громадських комунікацій замовив послуги з висвітлення діяльності обласної адміністрації на суму 1,7 млн грн. Більшість коштів, зокрема, 604 тис. грн, пішла на збагачення рівненського телеканалу "Сфера-ТВ".
У Чернігівській області теж свої "радості" у витрачанні бюджетних коштів. За період з початку вторгнення до грудня 2023 року провели не один десяток тендерів на суму близько 4,5 мільйона гривень. І, звісно, на початок грудня вже виплатили майже половину цієї суми – близько 2,1 мільйона гривень.
Раніше ми писали про те, що КП у Кривому Розі планує вкласти 1,4 млн у саджанці: ціна завищена у 7 разів