В Одесі інтернет-магазин потрапив в скандал через жахливе обслуговування.

Скаргу залишила Ілона Липчак в співтоваристві "Чорний список Одеса" у соціальній мережі Facebook.

Жінка розповідає, що вирішила замовити собі взуття. Але замість бажаної моделі їй підсунули відвертий брак та ще й нахамили при обслуговуванні.

Постраждала повідомляє, що у посилці, яку вона отримала були кросівки на дві праві ноги. Одеситка одразу звернулася до менеджерів, де вони спочатку зізнались, що напартачили, проте забравши взуття, почали переводити стрілки щодо повернення грошей.

Популярні новини зараз
Повісток можна не боятися: низку українців звільнять у липні від мобілізації – кому пощастить Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам Українцям приготували нову виплату у 4 тис. гривень, але не всім: хто потрапить у списки "обраних" Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці
Показати ще

Коли вона скинула їм скрін, доводячи, що повернення був забраний три дні тому, їй повідомили, що повернення коштів буде через 14 днів через те, що їм не підходить її банківська картка.

Також одеситку обурила непрофесійна робота менеджерів магазину і хамську поведінку операторів. Тому вона попереджає всіх і просить обходити стороною цей інтернет-магазин.

Нагадаємо, жертва карткових аферистів здала схему шахраїв.

Як повідомляв портал Знай.ua, у Києві затримали особливо небезпечну банду шахраїв

Також Знай.ua писав, у Харкові активізувалися шахраї, після такого дзвінка ви віддасте все до копійки.